Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2009 19:38 - Ректор на НБУ поема образователното министерство
Автор: bakardjiev Категория: Новини   
Прочетен: 907 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.11.2009 19:38


Досегашният ректор на Нов Български Университет Сергей  
Игнатов е новият министър на образованието.

Лично премиерът Бойко Борисов го представи пред журналистите в кулоарите на Народното събрание.

Игнатов заяви, че току що е разбрал, че поема МОНМ.

Той заема поста на Йорданка Фандъкова, която спечели кметските избори в София.

Току-що получих предложението, обясни досегашният заместник на избраната за кмет на София Йорданка Фандъкова. Аз съм не по-малко изненадан от вас, допълни новият просветен министър.

Това е изключително тежък ресор и освен това системата се нуждае от модернизиране на всички нива, подчерта Сергей Игнатов.

Аз много добре зная каква е тежестта, имам някакъв мениджърски опит в областта и мисля, че това ще ми помогне, подчерта още новият образователен министър.

Игнатов каза още, че ще продължи политиката във ведомството, започната от Фандъкова. Надявам се, че тя ще помага, заяви още той.

Сергей Игнатов добави, че не е очаквал поканата на Бойко Борисов.Изборът на нов образователен министър, по думите му, трябвало да стане след 2 седмици.

На въпрос приел ли е вече поста, Сергей Игнатов отговори: "Приех го. Бойко Борисов прави така, че не можеш да му откажеш."

Оказа се, че премиерът просто му заявил, че поема поста на Йорданка Фандъкова.

Аз не съм нов за системата, каза още Сергей Игнатов.

Той посочи, че няма да иска повече пари за образование между първо и второ четене на бюджета, защото просто пари няма. От тук нататък науката ще се  управлява на проектен принцип, заяви още Сергей Игнатов.
news.ibox.bg



Тагове:   НБУ,   министерство,   ректор,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bakardjiev
Категория: Технологии
Прочетен: 128553
Постинги: 141
Коментари: 71
Гласове: 57
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930